Support

Support kan op onderstaande manieren worden aangevraagd, ook vindt u hier onze algemene SLA regels.

Algemene SLA regels

Maximale reactietijd tijdens kantooruren: 4 uur
Maximale reactietijd buiten kantooruren: 12 uur
24/7 Monitoring
24/7 Bereikbaar
99,98% uptime garantie
ISO 27001 gecertificeerd datacenter
Noodonderhoud; dagelijks 00.00 – 07.00 (met e-mail notificatie)
Gepland onderhoud; zondag 04.00 – 07.00 (met e-mail notificatie)
Dagelijks volledige back-up van alle websites

Support binnen de SLA

Tijdens kantoortijden;
Aanmaken van e-mail adressen
Instellen van e-mail adressen op apparaten
Instellen van OneDrive op apparaten
Installeren van Office 365 op apparaten
Hulp met het installeren van webapplicaties
Hulp met het installeren van een SSL certificaat
Hulp met het terugzetten van back-ups
Hosting gerelateerde problemen waar u als klant niets aan kan doen

Buiten kantoortijden;
Back-ups terugzetten
Hosting gerelateerde problemen waar u als klant niets aan kan doen

Support buiten de SLA

Voor support werkzaamheden die buiten de SLA vallen rekenen wij de volgende tarieven.

€ 15,00 per kwartier – Tijdens kantoortijden (ma-vr 09.00-17.00)
€ 15,00 per kwartier – Buiten kantoortijden

Kosten worden altijd voorafgaand aan werkzaamheden besproken.

Aanvragen via E-mail

Stuur een mail met uw aanvraag naar support@intero-ict.nl

Aanvragen via Telefoon

013-5907117 – Tijdens kantoortijden (ma-vr 09.00-17.00)
06-11325671 – Buiten kantoortijden (alleen voor noodgevallen)

Aanvragen via Formulier